Als Hervormde Gemeente 's-Gravendeel heten we je van harte welkom op onze website!

Kort samengevat is dit onze missie:

Samen Jezus ontmoeten, Jezus (leren) volgen en Jezus bekendmaken, midden in 's-Gravendeel.

We hopen dat dit je aanspreekt en dat je je bij ons welkom en thuis voelt.
Onze wekelijkse samenkomsten kun je bekijken via onze livestream.
Liever nog ontmoeten we je op zondagmorgen in ons mooie kerkgebouw of doordeweeks bij een van onze kringen of activiteiten.
Nadere informatie over wie we (willen) zijn en over onze activiteiten vind je via de menubalk hierboven.

Een aantal artikelen en foto's is beveiligd (zie items met *). Die zijn alleen te zien en te lezen nadat je bent ingelogd. De inloggegevens vind je in onze wekelijkse zondagsbrief. Of je kunt ook een mail sturen naar de websitebeheerder.

De Startpagina bevat actuele informatie en verwijzingen naar de meest belangrijke onderdelen van de website.

Bij Wie zijn wij vind je beknopte informatie over de Hervormde Gemeente in 's-Gravendeel, dominee, pastoraal team en kerkenraad en een aantal handige adressen.

De belangrijkste informatie rondom de zondagse erediensten vind je in het onderdeel Kerkdiensten

Alle activiteiten in de Hervormde Gemeente 's-Gravendeel zijn via de Activiteiten benaderbaar (en ook via de Startpagina).

Duizelt het je? Gebruik dan de zoekfunctie. Deze staat bovenaan iedere pagina!

Deze website en de informatie hierop is met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Mocht je onverhoopt een tekortkoming constateren, schroom dan niet ons hiervan op de hoogte te stellen! Onderaan iedere pagina staat een link naar de contact pagina.