GGG’s (Gemeente Groei Groepen)
De start van het nieuwe seizoen is een goede gelegenheid om (voor zover u dat nog niet doet) te gaan deelnemen aan een GemeenteGroeiGroep (GGG) of een andere kring!
Momenteel zijn er 8 GGG’s (en ook enkele andere kringen) in onze gemeente. Aan de GGG’s doen in totaal circa 80 gemeenteleden mee.
Zo’n GGG bestaat uit 8 tot 12 personen die maandelijks bij iemand thuis samenkomen om samen te groeien in geloof, gemeenschap en getuigenis.
Er is volop ruimte voor ontmoeting, (geloofs)gesprek, een stukje Bijbel, gebed en gezelligheid.
Zo delen we ons leven en geloof met elkaar, geven we gestalte aan de onderlinge verbondenheid en proberen we ook iets voor anderen (binnen en buiten de kerk) te betekenen.
Een kleine kring is daar vaak veel beter geschikt voor dan de meer grootschalige zondagse kerkdiensten. Ook bevordert een kleine kring de persoonlijke en onderlinge betrokkenheid bij het gemeenteleven.
Idealiter participeren daarom zoveel mogelijk gemeenteleden in kleine kringen. Zo wordt kerk-zijn niet alleen iets van de zondagmorgen, maar ook iets wat op andere momenten (meer kleinschalig) gestalte krijgt.
Bovendien hebben huiskringen hele oude papieren: in de begintijd van het christendom was dat dé manier van samenkomen!
Daarom nodigen we u van harte uit om u aan te sluiten bij een GGG. Uiteraard kunt u ook een keer oriënterend komen kijken.

Hier een overzicht van de GGG’s en de avonden en contactpersonen ervan:

GGG    op dinsdagavond    Bas Boer        078-6734429
GGG    op dinsdagavond    Wilma van der Stel    06-11228712
GGG    op dinsdagavond    Peter Meijer        06-52044771
GGG    op woensdagavond    Janine vd Boogaard    06-24128753
GGG    op zondagavond    Martijn Voogdt        06-53500389
GGG    op zondagavond    Diana Kaars Sijpesteijn    06-23018511
GGG    op zondagavond    Ada Hartogsveld    078-6734175
GGG    op zondagavond    Co Koren        06-46227185

Alle GGG’s worden 1x per maand gehouden. In het nieuwe seizoen hopen we ook enkele nieuwe GGG’s te kunnen starten.
Mocht u interesse hebben, zoek dan contact met een van bovengenoemde contactpersonen of met Jan Kranendonk, de coördinator van het kringwerk.
Contactpersoon: