Voor jongeren van 12 t/m 17 jaar is er iedere maand (behalve in de zomervakantie) de tienerpreek!
Hoe een tienerpreek werkt? De tieners komen naar de kerk. Vóór de preek gaan we de kerk uit en lopen we samen naar gebouw Reflex (in de Langestraat), waar we de tienerpreek houden. De ‘preek’ wordt afwisselend door iemand van de leiding gegeven.

De preek gaat er bij ons vaak anders aan toe dan in de kerk: interactief, soms met opdrachten, soms door gesprekken in groepjes en vaak creatief en verrassend. Zo proberen we de Bijbelse boodschap op allerlei manieren dicht bij het leven van onze tieners te brengen.
We hopen alle tieners die afscheid hebben genomen van de zondagsschool terug te gaan zien bij de tienerpreek. En natuurlijk ook alle andere jongeren tot en met 17 jaar! Vriendjes en vriendinnetjes zijn ook altijd welkom!

We vinden het fijn als ouders hun kinderen stimuleren om naar de tienerpreek te gaan. Dit zijn de data dit seizoen:
24 september 2023
8 oktober 2023
12 november 2023
10 december 2023
11 februari 2024
10 maart 2024
14 april 2024
12 mei 2024
9 juni 2024

In de week voor de tienerpreek sturen we een appje in de tienerapp en de ouderapp als herinnering. Ouders die daar prijs op stellen, nemen we ook graag op in onze app-groep. Daarnaast kun je de data ook op de site en de zondagsbrief vinden.

Contactpersoon: