Kerkgebouw
Ons kerkgebouw met de prachtige gebrandschilderde ramen staat aan de Hendrik Hamerstraat 1, in het hart van ’s-Gravendeel. In zekere zin staat die plek symbool voor de plek die we als gemeente(leden) willen innemen in ons dorp: midden in het dorpsleven van ’s-Gravendeel en tegelijk ‘omhoog’ wijzend naar onze goede God.
Ons kerkgebouw kan ook (door leden of derden) gehuurd worden voor bijv. huwelijks- of uitvaartdiensten, concerten, uitvoeringen, enz.
Informeer naar de mogelijkheden en voor reserveringen bij:
Rianne Koren-Kooij    tel. 06-48246014

Ons Centrum
Op loopafstand van ons kerkgebouw staat gemeentegebouw Ons Centrum (Kerkstraat 25), waar niet alleen op zondag, maar ook doordeweekse veel gemeenteactiviteiten plaatsvinden.
Ons Centrum kan gehuurd worden voor vergaderingen, bruiloften, verjaardagen, kraamfeesten, uitvaarten, enz. Naar gelang de behoefte kan een bepaalde ruimte afgehuurd worden, inclusief catering. Ook het serveren van een koud/warm of broodbuffet kan naar wens worden verzorgd.
Informeer naar de mogelijkheden en voor reserveringen bij:
Gonnie Koomans        tel. 06-40962777