Zondagavond 12 mei wordt de laatste O2-avond van dit seizoen gehouden.

De avond wordt geleid door Jan Kranendonk en heeft als thema: Wat is het belang en de betekenis van Jezus’ hemelvaart?

Hemelvaartsdag is als christelijke feestdag altijd een beetje ‘onderschat’, wellicht ook omdat de betekenis ervan ons niet altijd helder voor ogen staat.
Waarom is Jezus’ hemelvaart eigenlijk een feest waard? Wat maakt Jezus’ hemelvaart zo belangrijk: voor Hemzelf en voor ons?
En waar zet Jezus’ hemelvaart ons toe aan? Over dit soort vragen willen we samen nadenken, luisterend naar Bijbel en catechismus.

De O2-avonden zijn bedoeld als een middelgrote samenkomst (tussen kerkdienst en GGG’s in) met onderwijs en ontmoeting als speerpunten.
Het onderwijs wordt thematisch en interactief aangeboden, in een setting waarin meer ontmoeting, gesprek en interactie mogelijk is dan in de kerkdienst.