Zondag 26 mei is het ‘vier-de-zondag’: onze maandelijkse ‘laagdrempelige’ dienst waarin we gasten en belangstellenden in het bijzonder uitnodigen en welkom heten.
Ook voor diegenen die de ritmiek in de kerkgang wat kwijt zijn geraakt is dit een mooie gelegenheid om die weer op te pakken. We zien uit naar een goed bezette kerk!
Voorganger Jan Kranendonk zal spreken over het thema ’Als wíj het hen niet vertellen… wie doet het dan wel?’.

Naar aanleiding van een lezing uit Handelingen 4 staan we stil bij ‘vrijmoedig getuigen van Jezus’ en waaróm Jezus zo belangrijk en relevant is: niet alleen voor ons, maar voor álle mensen.
Omdat we getuigen vaak lastig vinden, krijgen we ook een eenvoudige manier aangereikt waarop we samen Jezus bekend kunnen maken in ’s-Gravendeel.

Het combo wordt deze keer gevormd door Hanna Mesker en Niels Kegel (zang) met Rens van Rossum (op piano/orgel) en Niels Robbemont (op drums) en wellicht ook een trompettist.
Een ieder (zowel jong als oud) wordt van harte uitgenodigd om deze vier-de-zondag mee te beleven.

Wie alvast een voorproefje wil van enkele liederen die we gaan zingen (of die alvast wil oefenen, voor zover nodig):

Hemelhoog 684 Laat uw glorie zien
Hemelhoog 669 Bouw uw Koninkrijk