Het college van kerkrentmeesters bestaat uit twee kerkrentmeesters en vier ouderling-kerkrentmeesters.
De taken van het college van kerkrentmeesters zijn:

• de zorg voor alle stoffelijke aangelegenheden van onze gemeente voor zover niet van diaconale aard, zoals het voorbereiden en opstellen van de begroting en de jaarrekening van de gemeente en zorg dragen voor de geldwerving;
  • het beheer van het kerkgebouw, de pastorie en Ons Centrum;
  • het bepalen van het personeelsbeleid: de predikant, de kerkelijk werkers, de kosters, de mensen van Ons Centrum en de organisten;
  • het bijhouden van de registers der gemeenteleden en van de doop- en lidmaten, de trouwboeken en het verrichten van alle voorkomende werkzaamheden.

Van het college maken deel uit:
Rianne Koren-Kooij        ouderling-kerkrentmeester         tel. 06-48246014
Jaap Meijer                   ouderling-kerkrentmeester          tel. 6736495
Arnoldus Scharft            ouderling-kerkrentmeester         tel. 06-29565647
(1 vacature                   ouderling-kerkrentmeester)
Hanny Kerkstra             kerkrentmeester                          tel. 6735920
(2 vacatures                 kerkrentmeester)

Postadres: Hendrik Hamerstraat 1, 3295 CG 's-Gravendeel