De ledenadministratie van onze Hervormde Gemeente is ondergebracht bij de LRP (Ledenregistratiesysteem Protestantse Kerk). De bevolkingsadministratie van de burgerlijke gemeente (GBA) licht het landelijke computerbestand SILA (zie ook bij verhuizing) in van gezinsmutaties van onder meer onze kerkleden. De SILA geeft de mutaties van de Hervormde leden weer door aan de SMRA.
Degenen die om persoonlijke redenen niet in een landelijk computerbestand wilden worden opgenomen en daarom bezwaar hebben gemaakt in SILA te worden opgenomen, maar wel in de plaatselijke ledenadministratie willen blijven (bij de kerk willen behoren) worden dringend verzocht om hun gezinsmutaties ook aan de wijkouderling of predikant door te geven. Veranderingen in gezinssamenstellingen en verhuizingen kunt u ook per e-mail doorgeven aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.